Safran Mutfakta-Genel

Pazartesi, Şubat 27, 2006

EuroTürk'ü kınıyoruz!

Sevgili Safran Mutfakta dostları...

Takip ettiğiniz pek çok blog var, benim de öyle...Biliyorum ki blogların sahipleri hem o blogu ortaya çıkaran bizler hemde onu hergün takip ederek değerli yorumları ile geliştiren sizler yani hepimiziz. Bir blogda yer alan bir yazının veya tarifin hazırlanması sürecini düşünün...İnanın bu pek meşakkatli bir iş...Bir tarifi önce denemek sonra sizlere en doğru Türkçe ile aktarmaya çalışırken harcanan çaba insanın uykusundan ve sevdikleri ile geçireceği zamanda feragat etmesine neden oluyor...Yani bu sayfalara büyük emek veriliyor...Bu büyük yorgunluğun tek ilacı ise sizlerin güzel yorumları oluyor...

Ancak başta Özgül ve Figen arkadaşımız olmak üzere pek çok yemek tarifi veren blogun emek verenlerine büyük bir haksızlık yapılmıştır. EuroTürk adı ile yayın yapan bir kuruluş Mutfak bölümlerinde arkadaşlarımızın tariflerini, sitelerinde izinsiz yayınlanmaz ibareleri olduğu halde üstelik resimleriyle birlikte ve ad yada link belirtmeden yayınlamıştır...Bu durumda mağdur olan tüm arkadaşlarım adına sizleri EuroTürk'ü kınamaya davet ediyorum...Euro /Kanaltürk'ün telefon, fax ya da email bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz...

Safran

1 Comments:

Blogger Safran said...

Arkadaşlar yorumlarınızı ana sayfayı hafifletmek için "Genel" başlığındaki ilgili bölüme aktarıyorum bilginize...Safran
-------------------------------


Mutfakta Zen said...
sevgili safran,
bir meslektasimla karsi karsiya oldugumu meslegine baktigimda gördüm. odtü sehircilikten misin? (bu konuyla ilgili olmadi yorumum ama simdilik bertaraf ettik sanirim düsmani!)
tijen

2/27/2006 10:18:06 PM


Hülya YILMAZ said...
ne deseniz haklısınız. sonuna kadar arkanızdayız. yaptıkları çok ayıp... ciddi bir haber kanalı olarak bilirdik!!!

2/28/2006 12:18:04 AM


Safran said...
Sevgili Tijen, hoşgeldin, ziyaretin beni çok mutlu etti, hele de meslektaş olduğumuzu öğrenince...:) Gazi Şehircilikten mezunum, yükseklisansı da orada yaptım...:)Ben okulda biraz "inek" tabir edilen cinsinden bir öğrenci olduğumdan :) ODTÜ'ye geçiş hakkım olmuştu aslında...Kim bilir belki orada tanışabilirdik ama kısmet bugüneymiş...Sevgiler...:)


Merhaba Hülyacım...Hakikaten sayfaların ilk görüntüsüne baktığımızda ironik bir durum ortaya çıkyordu. Yanda sözüne güvendiğimiz ve kanalın önde gelen gazetecileri, televizyoncuları diğer yanda çalınan tarifler...Bu konunun arkasında durmak hepimiz açısından şart...Sevgilerimle...:)

Safran

2/28/2006 02:49:55 AM

3/15/2006 08:51:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home