Safran Mutfakta-Genel

Çarşamba, Mart 01, 2006

Dörtlü Mimle Sobelendim :)

Değerli blogcu arkadaşım Hülya Yılmaz beni dörtlü mimle sobelemiş, her soruya dört yanıt verilmesi gerekiyor...Çıkarın kağıtları yazılı yapıcam demiş...:) Hülya, istediğimiz sorudan başlayabilir miyiz? (tembel öğrenciler için iyi bir vakit kazanma sorusudur ya...:) Ben bu sorular için düşündüğüm kadar üniversitedeki diploma jürimde bile düşünmemiştim valla :) İşte soruların işte cevaplarım:

Yaptığım 4 iş:
  1. Özel planlama bürolarında üniversite yıllarında ve hemen sonrasında çalışma
  2. İngilizce öğretmenliği
  3. Annelik
  4. Hep annelik....:)

Defalarca izleyebileceğim 4 film veya dizi:

  1. Blues Brothers
  2. Hair
  3. Sultan
  4. İkinci Bahar (dizi)

Yaşadığım 4 yer:

  1. Ankara
  2. ...
  3. ...
  4. Hep Ankara ve dilerim hep öyle olur...:)

İzlediğim 4 televizyon programı:

  1. Oğluşumla hergün BBC Prime'de yer alan bütün çocuk programları (Teletubbies vb.)
  2. Yine BBC'de yayınlanan Ready Steady Cook yarışma ve yemek programı
  3. Aynanın Arkası-Komplo Teorileri (Haber Türk)
  4. Her Pazartesi eşimle (mecburen :)) NTV'de 90 Dakika...:)

Tatil için gittiğim 4 yer:

  1. Bodrum
  2. Antalya
  3. Denizli-Pamukkale
  4. Amasra

En sevdiğim 4 yiyecek:

  1. TAVUK....:)
  2. Portakal
  3. Makarna
  4. Patates (bir sürü yemeği olabiliyor çünkü :))

Hemen şimdi olmak istediğim 4 yer:

  1. Amasra'da gittiğim deniz kıyısındaki çay bahçesi,
  2. Isparta'da keçi eti yediğimiz Benli,
  3. Paris (hiç gitmedim merak ediyorum),
  4. Herhangi bir deniz kenarı belde (neresi olduğu farketmez, tatile ihtiyacım var :))

Sobelediğim 2 blogcu: (daha önce sobelenmemişlerse ve tabii eğer kabul ederlerse....)

  1. Özgül- Özgül'ün Sofrası
  2. Aynur- Cafe Moonlight

1 Comments:

Blogger Safran said...

Arkadaşlar yorumlarınızı ön sayfayı hafifletmek için "Genel" başlığına taşıdım bilginize...Safran

--------------------------

Hülya YILMAZ said...
Safran'cım (adını bilmiyorum!),
sobemi kabul ettiğin, hem de hemen yanıt verdiğin için çok teşekkür ederim.
sevgilerimle,

3/01/2006 08:08:28 PM


akçahan said...
Keyifle okudum, herşey gönlünce olsun.

3/02/2006 12:14:50 AM


Safran said...
Hülyacım benim için büyük zevkti...Nüfus kağıdımda yazmasa da aile arasında kullanılan adım bu, yani gerçek adım :)Bu adın bir hikayesi var elbette ama uzun :)Bir gün paylaşırız...:) Sevgiler...


Akçahan, hoşgeldin :)çok teşekkür ederim...ziyaretinle çok memnun oldum, her zaman görüşmek dileğiyle, sevgiler...

Safran

3/02/2006 12:35:33 AM


Nezaket said...
Sevgili Safran, Amasrada olmayi bende cok isterdim valla nede olsa benim memleketim. Hele hele deniz kenarinda meshur amasra salatasi ve balik olsa fena mi olurdu. Ayy cok ozledim valla...Sevgilerimle

3/02/2006 04:46:23 PM


Safran said...
Şimdi bu yapılır mı Nezaket...Ben sadece çay bahçesini hatırlarken bile iç geçirirken salata, balık, deniz kenarı insanın aklına getirilmez ki :) Çok güzel memleketin ne diyim şanslısın...Sevgiler canım :)

Safran

3/02/2006 04:52:39 PM


Nezaket said...
Bu vesile ile tanistigimiza memnun oldum, bol bol beni gorebilirsin bundan boyle sitende cunku cok begendim. Sevgilerimle...

3/02/2006 07:13:14 PM


Özgül said...
Safrancim buradan yazsamda olur degilmi?
Yaptigim 4 is:
Ev hanimligi, annelik, muhasebecilik, Ev hanimligi
Defalarca izleyebileceğim 4 film veya dizi: Kücük ev, Emergency room, baska aklima gelmiyor ne yazikki
Yaşadığım 4 yer:
Konya, Ankara, Eskisehir, Köln (daha cok ama bunlar benim icin mühim olanlari)
İzlediğim 4 televizyon programı: Alman programlari ARD, ZDF, RTL WDR
Tatil için gittiğim 4 yer:
Yine benim icin en önemlileri, Paris, Portekiz, Isvicre, yine Fransa

En sevdiğim 4 yiyecek:
Manti, Iskender, Etli Pide, Pizza

Hemen şimdi olmak istediğim 4 yer

Huzurlu mutlu olacagimi hissettigim her yer
Kimi sobeliyeyim ? herkez sobelendi galiba cünkü cok sitelerde okudum kim cevaplamak isterse memnun olurum.
Safrancim canim tesekkürler sevgilerimle

3/04/2006 02:32:35 AM


isil said...
Selamlar :)
Vallahi Isparta'daki Haci Benli'nin sahipleri bunu duysalar cok sevinirlerdi. Simdi ben aksam annemi aricam ve evde bu kebabi nasil yapabilecegimizi sorucam, sonra da hemen size cevap aticam.
Gorusmek uzere...

3/05/2006 06:32:49 PM


Safran said...
Merhaba Işılcım, ben de böyle güzel bir tarifi bana iletirsen çok sevinirim...:)Ayrıca bişey sorucam annen Ispartalı mı? yoksa nasıl yani, nerden biliyorsun Hacı Benli'yi ve o kebabı?...:)Sevgiler...

Safran

3/05/2006 07:46:39 PM


isil said...
Selamlar Safrancim,

Tarif en kisa zamanda gelecek ama ben onden cevaplayayim dedim, annemler 20 senedir isparta'da oturuyor, ben de universite vasitasi ile ankara'ya geldim. ayrica, yari ispartali sayilirim, nisanlim orali. senin bi ilgin var mi isparta ile? sevgiler, opucukler

3/06/2006 12:45:20 PM


Safran said...
Ben de yarı Ispartalıyım! Annem Ispartalıdır...:) Demek nişanlın da Ispartalı, desene bu kadar marifetli ve tatlı bir kızımızla evlenmek bizim hemşehrimize nasip oldu, nişanlın çok şanslıymış kendisine ilet benim adıma :)Annenlerin ellerinden öperim... Sevgiler Işılcım, seni de çok çok öpüyorum...:))

Safran

3/06/2006 03:53:35 PM


isil said...
Safrancigim,
Ne guzel hemsehri ciktik, cok sevindim valla. Guzel sozlerin icin cok tesekkur ederim. Nisanlima da iletecegim (o da bu guzel sozlere cok sevinecek eminim!) Ben de annenlerin ellerinden opuyorum. Gorusmek uzere,
Sevgiler :)

3/06/2006 10:48:23 PM

3/15/2006 08:47:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home