Safran Mutfakta-Genel

Pazar, Nisan 23, 2006

2 Arkadaşımın Sobelerine Cevaplar... :)

SEVGİLİ CENNET'İN, “KORKULAR”A İLİŞKİN SOBESİ

Sevgili arkadaşım Cennet beni sobelemiş…Korkularımın neler olduğunu sormuş… Dünyadaki bütün insanların korkuları vardır, elbette benim de…Şöyle bir düşündüm Cennet sorunca korkularımı, işte yazıyorum ama bazıları tuhaf gülmeyin sakın :))

-Palyaçolardan :)
-Yükseklikten,
-Verdiğim sözü tutamamaktan,
- Yalandan korkarım. Kayahan’ın da dediği gibi; yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar,
-Sevdiklerimden uzak kalmaktan,
-İçinde hiç şefkat ve merhamet bulunmayan insanlardan,
-Dişçilerden ve koltuklarından :)
-Ateşten ve denizden
-Bilumum haşereden :) çok korkarım…

Ben bu defa sadece birkaç dostumu sobelemeyeceğim, çünkü şu anda bu satırları okuyan siz değerli dostlarımın hepsini sobeledim. Şimdi şöyle bir kendinize içinize dönüp, korkularınızı düşünün, onlarla yüzleşin ve üstesinden gelebildiklerinizden kurtulun, daha fazla taşımayın… Korkmayın yanınızda ben varım :))




SEVGİLİ DEFNE'NİN SOBESİ….

1. Hayatınızın merkezinde olan, yapılması tehlike içeren işleriniz?


Hayatımın odağında olan en tehlikeli iş annelik :))) Minik yavrunuzu iyi ve sağlıklı bir biçimde büyütmek ve ona doğru şeyler aşılamaya çalışmak kendi içinde büyük riskleri içeriyor zaman zaman, kendi sağlığımı tehlikeye atmamı gerektiren riskler :) Örneğin; onun arkasından az sonra kalp krizi geçirecekmişsiniz gibi hissedene kadar nefes nefese koşmak, evi yeni temizlemişken tüm evin zeminine ve duvarlarına pastelle kocaman resimler yapıldığını gördüğünüzde sinirden hızlandığını hissettiğiniz kan dolaşımınızın beyninizde kanama meydana getirme tehlikesi yaratması vb…gibi riskler :)))


2. Melodilerin arkasından kan ter içinde gittiğiniz, vazgeçemeyeceğiniz müzik lezzetleriniz?

Sezen Aksu’nun Gülümse kaseti vardır hani, sonradan tekrar çıkardı galiba piyasaya ama benim elimde ilk çıkanı vardır, vaktiyle almıştım bir onu, bir de Blues Brothers’ın film müziklerini içeren yine çooook eskilerden bir kasetim var, ara sıra bu ikisini baştan sona bir dinlerim, bunlar beni kendime getirmeye yeter…


3. Yediğiniz halde '' ben bununla doymam'' diyecek kadar karşısında zayıf olduğunuz yemekler


Benim şu tavuk düşkünlüğümü duymayan kaldı mı bilmem, hatta geçtiğimiz gün sitesinde sevgili Behiye tavuklu bir yemek aktarmış, yazarken sen aklıma geldin diyor o derece yani :)). Ama bunun dışında iskenderi çok severim...Birde çikolatalı tatları :)


4. İzlemekten keyif aldığınız halde reyting canavarına maruz kalıp yayından kaldırılan diziler?


Düşün düşün bulamadım ama sonra bunun nedenini buldum, iyi ama Safran dedim kendi kendime sen ister popüler olsun, ister hemen yayından kaldırılan cinsinden, dizi takip edemiyorsun ki evlendiğinden beri, çünkü hepsinin yayın saati, çeşitli kanallarda haftanın her günü bir bahaneyle (lig biter yeni sezondaki futbolcuları tartışırlar, Türkiye’de konu biter yok Şampiyonlar ligi, yok şu yok bu amaaan) yer verilen spor programlarıyla aynı zamana denk geliyor, küs gibi gidip oturup öteki odada da TV izlemeyi sevmediğimden, bu durumda çok geniş bir spor kültürüm oluştuğunu ama dizi seyredemediğimi söylemeliyim :))


5- Şu an ''Ben burada ne yapıyorum? Kim getirdi beni buraya?'' gibi sorulara maruz kalmaksızın ruhunuzun olmak istediği yer ?


Ben şu anda Ankara’da evimde olmaktan mutluyum, ara sıra tatil için Bodrum’daki evimize gittiğimde bile burayı canım Ankara’mı özlüyorum ben, ruhum Ankara’ya ait benim :))


6- Sobelediğiniz diğer blogger/lar?


Çok klasik bir cevap olsa da cevaplamak isteyen tüm blogger arkadaşlarımı sobeliyorum ben… Hepinizi çok seviyorum, hepinizi bu sorular vasıtasıyla daha da bir yakından tanımak isterim doğrusu çünkü siz benim hayatımın önemli birer parçasısınız sevgili dostlarım…Sevgiyle kalın :)

1 Comments:

Blogger Safran said...

Esracım çok ilginç birşey oldu az önce, Anneler Günü mesajımı girmek için bloguma post yaptım senin mesajın da beraberinde geldi Bloggerdan, bak dişçilerden onlar bile korkuyor galiba senin mesajını bana neredeyse 20 gün sonra ulaştırdılar :)) Hastaya yaklaşmadan önce taktığınız maskelerle kendini gördün mü hiç aynada ? Bir kez bak derim, bi de şöyle gözlerini kısarak bak ve elinde de uyuşturucu iğne ya da şu mini matkap benzeri aletin olsun (o korkunç sesiyle :), çünkü genelde şimdiye kadar dişçilerim bana doğru hep öyle geldiler :)) daha bir ürkütücü oluyor dişçi dostlar o vaziyette :)) Acıtmadan bakacağına söz verirsen gelirim elbet birgün sana kontrole, zaten iyi bir dişçiye ihtiyacım vardı :) Sevgilerimle...

5/12/2006 05:17:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home